Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

duminică, 26 septembrie 2010

Pentru tine si doar atat.




Si te iubesc . Pentru cum esti tu . Pentru ce esti tu . Pentru ca ai ochii pe care ii ador eu , ca nu suporti sa ma vezi plangand , ca nu suporti sa ma cauti si sa nu fiu langa tine , pentru ca esti la fel ca mine . Te iubesc cu toate defectele tale , cu toate calitatile tale. Am murit din nou in bratele tale . De ce a trebuit sa ma trezesti tu la viata ? Stii cum e sa primesti ce vrei , dar nu fie ce ai tu nevoie ? Cum e sa faci tot ce poti tu mai bine , dar sa nu reusesti ? Sa fii incredibil de obosit , dar sa nu poti adormi? Sa ramai blocat in amintiri si sa plangi ? Sa pierzi ceva ce nu poti inlocui ? Sa ai impresia si sa fi convins ca asa e , ca nimic nu poate merge mai prost decat ceea ce simti tu , si ca nimic nu e mai rau decat ce simti? Daca nu , pune-te in locul meu si ai sa vezi cat de rau e . Sunt prea indragostita de tine ca sa iti dau drumul .
Sa zicem ca iar am ajuns in locul ala in care ma deschid total fata de tine . Fata in fata cu realitatea. Te iubesc. Si iti scriu tie , pentru ca nu pot sa imi iau gandul de la tine , de la ochii tai , zambetul tau , hanoracul tau care nu ia foc , si vocea ta. Toate raspunsurile la intrebari mele si ale tale sunt de fapt alte intrebari , sau alte raspunsuri . "Barbatii sunt simpli . Femeile sunt complicate." La dracu ,cui ii pasa cat de simplu esti ? Eu te iubesc asa cum esti tu , nu ca obiect , ci ca persoana . Sper ca stii ca asta e despre tine . Ca stau de prea mult timp eu cu mine , si nu ma pierd in ochii tai. Mi-e dor de tine cum ii e unui copil de animalutul lui de plus . Si te ador.....
Cand imi spui ca nu e chiar atat de bine ca sunt copilaroasa , ca iert prea usor chestii pe care unii nu le-ar ierta niciodata , ca sunt adorabila , ca am o moaca de copil , ca ma placi asa sasaita [pierce-ul tau nu de alta] si fraiera cum sunt eu . Subliniez fraiera.
"Tinerii isi schimba gandurile foarte des... deoarece cred ca au tot timpul din lume. De cele mai multe ori , moartea ne ia inainte sa cunoastem iubirea. Pentru ca atunci cand iubirea era in fata noastra, eram prea preocupati sa o gasim in alta parte ..."
Stiu ca pe mine nu m-a luat inainte. Am gasit-o . Te-am gasit . Si sunt al dracului de mandra si de bucuroasa pentru asta.

Niciun comentariu: