Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

duminică, 3 octombrie 2010

"Nu ma intreba ce am facut ca nu stiu"



Gata ! Nu mai merge asa , si desi stiam asta de mult timp , de abia acum iau in considerare faptul ca ma pot lasa si ca nu ar trebui decat sa imi impun asta.
1.Nu mai beau.
2.Nu mai trag.
M-am convis cati tin la mine , si cati ce ar face in anumite momente. Nu vreau sa imi pierd prietenii adevarati , vreau sa le demonstrez ca pot sa ma schimb daca vreau , vreau sa stie cat de mult le sunt recunoscatoare pentru ca m-au ajutat si nu m-au dat de gol vineri. Daca stiu sigur ceva , stiu ca nu aleg bautura sau drogurile in locul persoanelor care chiar conteaza pentru mine si care mi-ar fi aproape mereu. Colegele mele care nu ma inteleg dar care au grija de mine , care imi cumpara cafea si ceai de lamaie ca sa ma trezesc , care au stat cu mine in baie doar pentru ca radeam ca o idioata.
Bai...nu vreau ca peste cativa ani sa ma intreb pe ce s-a dus adolescenta mea si sa imi raspund: strong , bere , vin , vanilla , opium . Vreau sa pot sa spun ca am schimbat "aia" la mine .
Le multumesc tuturor celor care au avut grija de mine vineri... in special Jerry . Si maica'sa , ca a plans cu mine.....

Niciun comentariu: