Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

miercuri, 20 octombrie 2010

Doar ochii lui


Pentru ca pana la urma , m-am indragostit acum destul de mult timp de ochii tai . In special de tine , dar primul lucru pe care l-am observat la tine au fost ochii . Nu ma intreba de ce , pentru ca stii bine : pentru simplul fapt ca sunt verzi inainte de toate . Au misterul tau in ei . As da orice sa stiu ca intr-o dimineata , primul lucru pe care il vad sunt ochii tai , chiar as da orice pentru asta . Imi place sa ma pierd in ei . Nu ma deranjeaza cu absolut nimic . Omoara-am in somn , pentru ca stiu ca o sa mor cu imaginea ta in minte , in fata ochilor .
Daca m-ai fi intrebat acum 6 luni care sunt ochii care imi plac cel mai mult , poate ca nu as fi spus din prima :"ai tai !" , dar acum asa as face. Si daca m-ai intreba azi , ti-as spune fara retineri ca ochii mei sunt cei mai tristi . Chiar daca nu am niciun motiv sa fiu trista cand sunt cu tine , asa sunt ei , pur si simplu.
Ochii mei te mint de cele mai multe ori . Ochii tai , in schimb , nu cred ca m-au mintit pana acum .


"O foame se naşte din frumuseţea mea: aş vrea să fac rău celor pe care-i luminez; aş vrea să despoi pe cei pe care îi umplu de daruri - atât de foame mi-e de răutate."
Neah , nu ma pot schimba atat de usor , oricat de mult as vrea .
Daca te pierd , pierd ceva ce nu pot inlocui .
Si te iubesc tocmai pentru ca esti al meu.

2 comentarii:

Mihai spunea...

mersi. și tu să ai grijă de tine :).

Dudu♥ spunea...

credeam ca sunt singura care acorda o foarte mare atentie ochilor....