Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

marți, 19 octombrie 2010

Nu incerca


Nu incerca sa ma mai intelegi , pentru ca nici eu singura nu ma inteleg. Nu incerca sa imi spui ca nu fac ce trebuie pentru ca stiu deja asta . Stiu mai multe decat ai putea tu sa iti imaginezi chiar .
Nu ma cunosti , la fel de mult cum nici eu nu ma cunosc pe mine insumi.
"Nu mai te agita , nu te cunosti tu , dar daca cel putin unul din toti oamenii din jurul tau te vede ca mine , bucura-te!"
Discutiile noastre din noapte , cuvintele pe care mi le spune , felul in care stam amandoi si plangem la telefon doar ca sa tipam unul la altul pe urma , "NU MAI PLANGE!!"... ajuta . Chiar daca nici eu nici el nu ne dam seama de asta.
Am zis ca nu mai scriu o perioada.. nu ma pot abtine , simt nevoia sa scriu postul asta.
Nu incerca sa ma schimbi , pentru ca nu poti . Daca n-am putut eu singura sa ma schimb , tu nu ai sanse.
Nu ma intelegi , nu ma inteleg , doar el ma intelege. Pana la urma , nici nu am nevoie sa ma inteleaga altii , nu am nevoie de compasiunea sau compatimirea lor , am nevoie de el si doar atat.
Mi-e dor de vara ~~!!!~~
Mi-e dor de tine si ti-am plans o zi intreaga pe piele ....
Si stii bine ca o sa o mai fac chiar si atunci cand nu ploua afara.
...... nu mai regreta pentru ca tot ce faci te face pe tine cine esti.

Sfarsitul e mult mai aproape decat ai crede tu

Niciun comentariu: