Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

vineri, 10 septembrie 2010

Worlds apart


De ce asa? De ce nu altfel ? De ce nu in orice alt fel , numai asa ,nu ? Nu fac niciun pic de logica , dar tot scriu . Da-o dracu de logica , gramatica , sens ! Nu asta e problema mea acum ! Problema mea e ca nu inteleg ceva... Bine , mai multe de ceva...
De ce sunt dependenta de oameni ? Adica , de ce nu pot sa stau o zi fara sa simt nevoia de a avea pe cineva langa mine , de a-mi pierde timpul cu cineva , de a zice cuiva ceva , sau orice lucru care presupune sa mai fie cineva cu tine ?
De ce am ajuns sa pun atat de multa importanta pe oameni ? Chiar nu pot sa stau fara ei , ok , sa zicem ca ma impac cu asta . Dar totusi... Mi s-a spus , si stiu , ca nu se merita si nu e prea.....ok -sa zicem- sa faci ceva fara sa te gandesti la ce inseamna ce faci tu pentru altii , dar nici ca mine sa fac nu e ok . La dracu !
De ce toti se ascund dupa masti , chiar daca stie oricine ca eu nu pun accent pe aparente , pe cati bani ai , de unde vi , ce familie ai , ce masina conduci , cate pierce-uri ai sau cate tatuaje , ce muzica iti place , ce vrei sa faci , cum esti ? Adica , sa fim seriosi , toti care ma stiu ar trebui sa fie constienti de lucrurile astea... Si de ce nimeni nu vrea sa imi fie mie de ajutor cand am nevoie , chiar daca eu sunt acolo pentru ei oricand , la orice ora , oricum .
La dracu.... Acum chiar nu mai am logica.

Niciun comentariu: