Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

marți, 25 decembrie 2012

Naraku

A venit Craciunul. Si nu cred ca dorintele mele s-au implinit. Mi-e frica de faptul ca s-ar putea sa o dau in bara cu tot, nu conteaza cand sau cum.
Ceva din mine vrea sa ramana copil, sa creada in minuni, sa spere la mai bine-sa spere in general de fapt- sa vrea ceva de la viata, sa astepte cadouri...
Ceva din mine vrea sa raman copil ca sa nu uit cum am rezistat atata timp : imaginatie si putin praf magic.
Da...
Imaginatia ma face ce sunt eu....
Craciun fericit!
Sase zile in care greselile pot sa fie reparate. Succes...

Niciun comentariu: