Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

luni, 7 mai 2012

Libertate fără nume . Şase gloanţe.

Minciuni mici care au reuşit să îngroape totul în pământ , mult prea adânc ca să mai ajungi undeva dacă o să cauţi.
O să las acest "Adio" aici şi o să plec.
Doare...
Într-o zi o să fim doi oameni care o să treacă unul pe lângă altul ca şi cum nu s-ar fi întâmplat nimic.
Într-un vis adânc , nimic nu se termină niciodată.
Nu o sa poti iubi umbra unor zile care au trecut catre un viitor care nu a inceput inca.
Tu,care esti langa mine,te spargi din interiorul meu.
Caram niste legaturi care nu pot sa dispara.
Vreau sa te iubesc din goliciunea mea interioara.
Nu mai sunt obisnuita cu albastrul cerului,dar poate ca daca i-as descoperi adevarata culoare as fi salvata.
Visul unor culori calde...
Cuvinte care au uitat sa fie rostite s-au pierdut de mult.
Unde scri despre mine?
Realitatea care zboara in pupilele alea este doar o protectie a omului.
Poate pentru ca emotiile mele sunt paralizate.
Durerea care nu are corp acopera o zona prea mare....iar eu am creat un cantec care sa imi vindece ochii inchisi.
Unul poate sa cada in depresie uitandu-se la frumusetea putrezirii cu ambii ochi, in timp ce unul poate sa rada gandindu-se ca e doar singuratate.
Ingroapa-mi numele.
Sunt prea atenta cand ascult niste sunete pe care nu le prea pot explica.
Pot sa innebunesc definitiv??
Am inghitit toate cuvintele taboo care mi-au trecut prin minte.
Cand lacrimile o sa fie uscate, o sa fiu omorata de liniste.
Cuvintele scrise nu spun decat atat : "Ingroapa-ma!"
Pana sa termin de mers prin umbre o sa imi pierd mintile..
Acolo sunt eu, cea care te-a iubit.
Acolo sunt eu, cea care s-a uitat la tine.
Acolo sunt eu, cea care te-a vrut.
Aici sunt eu, cea care o sa te piarda.
Acolo esti tu, cel care mi-ai iubit.
Acolo esti tu, cel care s-a uitat la mine.
Acolo esti tu, cel care m-a distrus.
Acolo esti tu, cel care m-a dus departe.
Acolo esti tu, cel care m-a omorat.


Niciun comentariu: