Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

miercuri, 23 mai 2012

Da, m-am schimbat mult fata de acum nu stiu cati ani.
Asta face durerea din oameni.
Am vrut sa vad si sa iubesc tot in oameni.
Cea mai mare greseala a mea..
Niciodata sa nu crezi ca linistea mea inseamna ignoranta, calmul meu ca inseamna acceptare sau bunatatea mea ca pe o slabiciunea.
Zilele trecute si persoana pe care am iubit-o... se mai intorc vreodata?
E nevoie de rabdare ca sa astepti momentul potrivit si de curaj ca sa accepti faptul ca ai asteptat pentru nimic.
Vreau sa ma iubesti mai profund decat cuvintele alea ..
Urasc atunci cand oamenii imi zic care sunt defectele mele...
Chiar credeti ca nu stiu??
Sunt constienta de ele..mult mai constienta decat as vrea.De fiecare, dar absolut fiecare, in parte.
"Ramanem prieteni..orice ar fi..." Sunt minciuni.
Te uiti la tine?
Partea intoarsa a inimii tale ce spune?
Culeg amintiri de care nimeni nu mai are nevoie.
Zambesti in noaptea asta...doar in noaptea asta..





Niciun comentariu: