Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

marți, 9 decembrie 2008



Unicat !
Asta inseamna diferit.
Dar diferit inseamna neaparat inutil ?
De ce neaparat?
pentru ca asa gandeste majoritatea lumii !
Si nu mi-e frica sa recunosc ca stiu cum e sa primesti cele mai grele tratamente din partea celorlalti pentru simplul fapt ca esti .. "altfel"
Si nu e bine , dar incep si incerc sa ma obijnuiesc cu ideea , si tocmai din cauza acestui lucru trebuie sa invat sa lupt singura impotriva tuturor. SINGURA de azi...
pentru ca Yu nu mai va fi langa mine ....oricand mi se va nazarii mie , pentru ca nu mai are cum..pentru ca a cedat.
Si da, nu-mi place. dar ce sa fac ?
Asta e.
revenim la diferente :D
suntem diferiti inca din momentul nasterii.
Si nu ma refer la gene , la nicel genetic , anatomic sau fiziologic , ma refer la comportament , temperament , povestea proprie , viata , mentalitate , vise , placeri si asa mai departe .
Dar de ce dupa aparente ne alegem prietenii ?
vrem pur si simplu sa fim altfel decat altii prin prietenia [falsa normal] pe care o avem fata de cineva extravagant?
Da.



Nu-mi pasa ca ma contraziceti dar asa e . De cate ori , cand ai trecut pe langa cineva care arata altfel nu ti-ai dorit sa il cunosti.
e chestie de mentalitate. Si nu conteaza ca tu te trezesti sa imi zici ca nu am dreptate pentru ca imi exprim parerea numai.
Si suntem diferiti pana la urma fara sa fie neaparat vorba de aparente . Asa ca de ce punem atat de mult pret pe ele ? ca sa ce..?
Ca sa fim la fel ca restul lumii ?
Nu mersi ! sunt o ciudata si o stiu ..si-mi place.
Nu m-as schimba pentru nimeni si nimic in lume , si daca ma placi , nu o faci pentru ca am parul tapat , creion si fard negru , breton mai ciudat ...mai placi pentru interior si pentru ceea ce sunt cu adevarat.









PUNCT !




am nervi..a murit yu.. :((

Niciun comentariu: