Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

miercuri, 31 decembrie 2008

Shopping...OH SHIT !

Azi m-am gandit ca trebuie sa ma duc sa iau ultimele chestii pentru "marea sarbatoare a Revelionului".Neinspirata alegere sa las totul pe azi..

Am inceput astfel:

-ma trezesc si vad ca nu mai am capsuni..[nu ma intrebati de unde acum capsuni..secret n_n]

-ma decid sa plec sa iau restul de lucruri pentru diseara.

-plec de acasa si ma duc la mall pentru ca vroiam sa imi iau ceva nou.. >_< -vad multa lume.

-plec

La 10:20 eram acasa dar nu aveam ce face si a trebuit sa plec iar.

Il chem pe Andy cu masina si plecam.

In timp ce conducea prin marea de masini incepusem sa disper ca noi in 30 de minute nu ajunsesem decat pana la statie , care e mai mult decat aproape [in 3 minute ajungi la ea pe jos]

Acum bag ghimepele :

"AOLO!! iar stam 541541 de minute ca sa putem sa ajungem pana in centru. ah! mai e putin.. AM AJUS!!! hooray ! Ah..acum unde parcheaza.Intram aici ..nimic. Mergem la nivelul urmator si un nene amabil care pleca ne lasa locul.YES! Acum incepe greul...-__-' sa luam ce ne trebuie. Intram la Fox..MA OAMENI BUNI ! SI VOI ATI FACUT LA FEL CA MINE ??? ati lasat totu' pe azi? 'Tuti...baba idioata ! Trebuie sa intram,..-_-''. Iar ne invartim pe aici? din nou ..>_<. am gasit..si andy..perfect! hai la casa. CE MA ??? O_O..cata populatie...fuck -___-''.. ia uite !! pitzi , pitzi , pitzi , wanna-be , fake , pitzi...,ce dracu'?! astea nici nu vor sa cumpere...vor sa fie "admirate" . Vai tu , trage dracu fusta aia ca ti se vad chilotii..nu mai zic ca e iarna..Mama cata troacele..O_O.Vai fata , ce ti le-as indesa in fund..ca si asa mergi zici ca a facut-o deja cineva inaintea mea..Lasa..ca daca ma gandesc bine poate iti pica zugraveala de pe fata si murim p'aici. FUCK !!>_<>_<. YEES!! am iesit ! iar il vad pe punkerul ala..... poate ca nu ma vede. Fuck! ..wow....ce simpatic e dintr-o data O_O..paaa! :(... haide acasa... "

deci...NU LASATI NIMIC PE ULTIMA ZI..-___-'''

Niciun comentariu: