Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

luni, 29 decembrie 2008

For Your Memory

Acest post il dedic total lui Yu.. si nu ! nu vreau sa va zic cum il cheama pentru ca am promis sa nu ii zic.. "promisiunea se tine..indiferent de ceea ce e in jurul tau."
Imi aduc aminte de ultima seara cand ai stat la mine..cu mine in pat...cu mine sub cearceaful alb ca laptele , ascultandu-ma cum ma vait si ma lamentez.
Zambeai.
Nu ziceai nimic. Numai ca imi zambeai atat de dulce incat nu mi-am putut lua ochii de la tine cred ca o jumatate de ora.
Inca mai tin la tine si nu o sa uit ca imi esti cel mai bun si drag prieten.
""
-nu mai o sa fiu eu niciodata !!!!!!!
-de ce zici asta? zambeai...
- de ce as mai fi ? pentru ca oricum nimanui nu ii pasa!
-dar eu..cu mine cum ramane?? mi-ai zis trist
-nu ramane cu tine ! pe tine te iubesc.. asa cum esti tu . ti-am raspuns plangand
-fa orice numai nu plange ! te rog...stii ca nu suport sa plangi.
-yu , de ce imi esti prieten?
-intrebarea e alta..de ce sa NU iti fiu prieten. mi-ai zis cu aerul tau superior si ochii calzi fixandu-ma
-iti face placere sa imi intorci vorba -__-''
-da ! ^^
-pf...
-'tuti..
-injura-ma ! n-ai tupeu!! [normal ca ai...]
-du-te dracu ! ai zis tu enervat
-yu ! iarta-ma..n-am vrut..dar stii..vreau o secunda nelimitata in plus cu tine..nu vreau sa pleci ..
-anemoana mica..buburuza decolorata ce esti..te iubesc...sa nu crezi ca te uit..... ai zis tu intristat de plecare..era evident
-te iubesc yu..si ce daca nu esti decat un prieten foarte apropiat? nu ma impiedica nimic sa zic asta. chiar daca sunt 2 cuvinte atat de grele.
-nu conteaza....
era amuzant..eu plangeam la tine in brate..pe pieptul tau..iti simteam parfumul pe care il simt si acum pe bluza mea..si cand am inchis ochii am realizat ca o sa pleci..e real.
nu stiai ce am...nu itelegeai...dar nici nu ma intrebai..asta era un lucru pe care il adoram la tine: rezolvai totul cu ...tacerea. nu aveai nevoie de cuvinte ca sa spui ce simti. ar fi fost ca niste vorbe mute si goale.
-trebuie sa plec... ai plans
-inteleg...sa ma suni ! am zis eu plangand
-normal. Alina...
-da
-te iubesc...sa nu ma uiti ok?
-sigur yu..sigur.
m-ai imbratisat si ai plecat...am si acum o poza cu lacrima de pe gresia de la usa.....e a ta. mereu o sa fii in inima mea.""
ultima noapte....

♥ Celui mai bun prieten. Te iubesc.

Niciun comentariu: