Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

marți, 8 iulie 2008

Sinuciderea unei idei.


Adanc in inima mea s-a nascut o idee acum mult timp.
Poate ca si acum e acolo ,dar eu pur si simplu nu pot sa ajung la ea...de fapt..NU VREAU !
Avem vise , sperante si idei , dar toate se sting .
Uneori visele e mai bine sa nu devina realitate si sa fie ceva ce nu poate fi atins.
E mai bine sa nu poti sa iti duci la capat toate visele , pentru ca astfel iti poti crea in continuare sperantele care te tin in viata .

Dar ideile pe care le am eu ..vor muri singure in lumea in care traim. In Romania nimic nu te ajuta sa te promovezi , indiferent de talent si aptitudini , nimic nu te ajuta sa privesti cu optimism inainte , nimic nu te va ajuta niciodata.
Am invatat ca in viata trebuie sa lupti pentru tine , si pentru nimeni altcineva.
Dar imi este greu sa il vad pe cel de langa mine , care chiar daca nu imi este prieten ca sufera , si de aceea incer ca asa cum pot sa il ajut sa treaca peste perioada mai grea sau peste dezamagire.
Nimanui nu ii pasa insa ca eu vreau sa ajut daca nu o si fac. Si de multe ori "faptele te fac" .
Visele , sperantele , idealurile , ideile , sentimentele toate ne deosebesc de animale .
Desi atunci cand vezi inca o dovada la stiri pentru prostia omeneasca si violenta , mai mai ca te gandesti : " Cine imi garanteaza mie ca nu suntem animale?"
Ati vazut si voi ce se da la stiri...Prostitutie , violenta , accidente , moarte , ca nu stiu ce a facut Adrian copil minune , ca nu stiu ce si-a mai luat Becali , ca s-au mai casatorit unii si ca paparazzi nu ii lasa in pace , ca nu stiu care"mare vedeta" a batut pe nu stiu care " mare jurnalist sau mare cameraman" , sau ca unii s-au luat la bataie pentru un fulg .

Asa ...usor se stinge dorinta de a fi ajutat pentru ca nu stii niciodata peste ce tip de oameni dai . Ai toate sansele sa gasesti pe cineva care stau cu tine din interes , iar atunci cand vei avea nevoie de ajutor , de un umar pe care sa plangi sau sustinere , iti vor intoarce spatele.

Dar totusi...
Cu aceste maini care nu ajung afara , si cu aceste picioare care nu vor face pasi inainte
Tot ceea ce am gresit danseaza intr-o gradina cubica si imi omoara ideile de mai bine si libertate...

Niciun comentariu: