Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

sâmbătă, 4 iulie 2015

05

Dacă mă laşi să-mi pierd minţile, promite-mi că nu mă ajuţi să le caut niciodată. Şi că nici tu nu ai s-o faci.
Nu ar mai avea nici măcar un sens, deci de ce să te mai chinui, până la urmă?
Intră în istorie cu mine, şi hai să schimbăm tot ce nu ne-a plăcut niciodată, nu are ce să se întâmple. Rău. Cred. Sper. Nu ştiu. Poate că da, de fapt, poate că e cel mai probabil că da.
"E posibil s-o dai, dar e probabil s-o iei."
Hah!
Nu, nu sunt genul ăla de tipă care nu a vrut "decât" lumea, sunt genul de tipă care vrea să-şi facă lumea, cu oamenii care trebuie, locurile care trebuie, aşa cum trebuie. Şi fiecare ar aduce câte ceva, dar ceva anume, care să se potrivească cu tot ceea ce există deja. Da, asta ar fi frumos.
Pentru că mă bucur că te-am cunoscut, şi vreau să ştii asta. Pentru că asta e pentru tpţi care nu merită şi pentru toţi cei care s-au întrebat dacă am scris vreodată despre ei.


Închide ochii, totul va fi bine.

Niciun comentariu: