Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

sâmbătă, 2 februarie 2013

Te iubesc enorm, dar sa fim seriosi, nu avem nicio garantie ca o sa fie etern.
Indiferent cat vrem asta.
Zilele astea pline de fericire, si sa te gandesti ca o sa traiesti pe cont propriu dupa.
Nu mai vreau sa plang ca sa adorm.
Da, e greu, alienabil, si dureros.
Si asta pentru ca ma prefac ca sunt puternica.
Imi pare rau.
Am fost o cretina si inca sunt.
Am inteles pentru ca am vazut multe expresii de-ale tale pana acum.
Nu ca mi-am pierdut interesul, dar decat sa nu mai avem treaba unul cu celalalt, mai bine spun "Fa tot ce poti!" si mergem pe cai diferite.
Sper sa fi bine, indiferent ce vrei.
O sa ne mai intalnim oricum, nu-i asa?
E o promisiune, si o sa facem "pinky swear" petnru asta.
5 iunie, tine minte.
Sper sa nu uiti vreodata.
Tu, cel care nu sti ce-i aia rusinea, sa te uiti in pamant...
Zilele astea fericite, de neevitat.
Destul ca sa ne bucuram.
"Doar putin, nu pleca inca..."
Intr-o buna zi, poate o sa putem sa radem impreuna, ca doua persoane care nu or sa isi duca dorul...
Daca ma intorc, imi vad lacrimile de cand ma tineai in brate si ma uitam la tine, atunci cand nu realiza niciunul din noi prea multe...
Nu o sa uit niciodata, ramai asa cum esti, si fi aceeasi persoana de care m-am indragostit.
Ai grija de tine.
Tu, cel pe care il iubesc a devenit o amintire.
E singuratate pana la momentul mortii, dar vocea ta nu o sa imi iasa niciodata din minte.
Vocea ta atunci cand nu puteai sa legi doua cuvinte intre ele si ti-a luat destul de mult pentru o propozitie...

Niciun comentariu: