Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

vineri, 25 ianuarie 2013

Pentru voi...

Imi doresc ca voi sa fi fost aici.
Anii care au fost stersi cu voi..
Toate lucrurile mici pe care le faceam si care nu credeam niciodata ca o sa insemne atat de mult. Imi e dor de ele.
Parca aud cum va bate inima cand sunt singura..
Vreau sa stiti ca indiferent unde sunteti, imi e dor de voi.
Si-mi doresc sa fi fost aici.
Atat de departe de voi...
Distanta asta ne-a dus la lumi distanta.
Ce doare cel mai mult e faptul ca eram apropiati.
Si sa nu stim ce ar fi putut fi...
As da toate cuvintele pe care nu le-am spus, stiind ca or sa insemne prea mult, toate lucrurile pe care le-am tinut pentru mine, as da orice sa fiti aici.
Ninge si nu pot, pur si simplu nu pot sa ma gandesc la altceva.
Trebuia sa fie iarna noastra. 
De fapt, iernile noastre, toate care au trecut.
Eu sa zic ca mie  nu-mi place iarna, voi sa imi spuneti "copilul plajei" si sa ma ingropati in zapada, eu sa ma vaiet ca mi-e frig, Lucas sa-mi dea geaca pentru ca nu are probleme cu frigul...
toate chestiile astea micute...
Sa ma uit si sa ma bucur de felul in care soarele va face sa zambiti, doar pentru ca stiti ca mie imi place....
Ceasul niciodata nu a parut mai viu ca acum..
Nu stiu... poate ca eu cred ca asa o sa-mi treaca, daca o sa scriu ceva... 
Nu merge deocamdata.
Mereu mi-a fost frica ca o sa va pierd..
Momentele alea in care ma tineati de mana, nu spuneati nimic, dar stiam ca totul o sa fie ok.
Nu conteaza ca suntem atat de departe unul de altul, macar sa credem in noi in continuare.
Cred ca atat pot sa zic...

Niciun comentariu: