Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

duminică, 25 septembrie 2011

Smile

Gasesc cele mai stupide motive sa zambesc , si o stiu bine.
Am un motiv pentru care inca mai zambesc , cand majoritatea dintre voi ati uitat.
Din ziua aia , mi-a fugit pesimismul  , macar pentru ceva timp.
Esti motiv pentru care inca mai sunt aici .
Ai fost de cand am venit la tine , desi nici nu stiam ce-i cu tine acolo.
Stii ca sunt nebuna , fac ce vreau , cand vreau , pierd controlul lucrurilor , dar am totul sub control pana la urma.
 Nu pot fi puternica.
Dar cu el , nu-i asa rau .
A inceput totul din nou .
Dupa peretele asta , s-a dus dracu totul.
Toate cuvintele care inca imi circula prin cap.
Esti mereu aici , acolo .
N-a fost una din persoanele care sa intre cu bocancii plini de namol in viata mea , sa ma invete o lectie ,sau sa ma foloseasca , si dupa sa plece .
Am apreciat lucrurile marunte la oameni , desi ma pierd in detalii.
Am pus in fata lor totul , ca dupa sa regret .
Cand si unde si cum am inceput sa nu mai functionez cum trebuie ?
Vad totul prea luminat , din cauza viselor.
Acum , nu simt nimic.
Ma uit la tot timpul asta care a trecut pe langa mine , fara niciun sens.
Ce dracu am facut in tot timpul asta?!
In afara de lucruri fara sens ,care nu meritau sa fie facute...
Ce-o sa mai ramana din mine?
Nu mai tre' sa mai pun la suflet ce-mi zic tarziu in noapte...
Poate chiar sunt cel mai mare dusman al meu...
Tu ce vezi intr-un spatiu infinit si alb?
Eu vad speranta ca nu s-a dus totul inca.
Caut trecutul , prezentul , doar ca sa evit viitorul.
Trebuia sa inteleg , dar de ce doare atat de tare?
Stai...ce caut ? nu mai vad clar nici eu.
Am vrut sa ating locul in care lumina e puternica.
N-am reusit inca.
Am vazut visele alea de cand sunt doar un copil .
Nici acuma nu s-au epuizat culorile.
Am fugit spre visul ala maret, am dat de persoane incredibile , si nici ca am mai facut ceva.

"Nu esti singura ! Arata-ti curajul !"

Un comentariu:

ßlloиdιε ♥ spunea...

Bine scris..Imi place:)