Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

luni, 5 septembrie 2011

Dialogul nebunilor





- Hei...
-Hei. ce cauti aici ?
-Ce credeai ? Ca te las singura ?
-Sincer , speram.
-Scanteia dintre mincinosii ca noi se aprinde ca o flama.
-Ce vrei sa zici ?
-Stii prea bine.
-Nu stiu.
-Nu vrei sa recunosti. Aici voiai sa ajungi ?
-Adica?
-Sa te inlocuiasca oamenii instant , si sa nu apeleze la tine decat daca au nevoie de ceva?
-Ma , nu voiam sa fie asa , deci , nu , nu voiam sa fie asa.
-Atunci ?
-Atunci ce ?
-De ce ai lasat sa se ajunga asa?
-Incontrolabil...
-Pe dracu ! Am mai avut discutia asta , si vina nu e buna , doar ascunde adevarul .
-Stiu...
-Acum ma auzi... In mintea ta am vorbit mult , dar nu m-ai ascultat niciodata.
-Minciuna asta nu valoreaza nimic , si o stim amandoi prea bine.
-Si ? Vrei sa nu te mint? Chiar vrei sa iti spun tot adevarul , cel de care esti constienta dar pe care nu vrei sa il auzi ?
-As prefera. Daca tot esti in mintea mea de atata timp  , ar trebui sa stii ca intotdeauna am preferat adevarul decat sa fiu mintita.
-Sunt tu , sunt eu , sunt noi , sunt ei , sunt voi. N-am existat decat in mintea ta , in nebunia ta prematura . Iti fac viata un iad . Te-am pus sa faci multe , ca sa te vad cum suferi. Nu sunt unul din cei buni .  E normal sa ma port asa ? Da , e , crede-ma . Nu esti nici ultima si nici cea mai rea concluzie la care am ajuns , cand am incercat sa omor oamenii care ma aud. Nu mi-am cerut niciodata scuze , si nici ca am s-o fac . 
-TACI !
-Ai vrut sa auzi adevarul , poftim. Lasa ca mai vorbim noi in curand.

Niciun comentariu: