Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

miercuri, 24 august 2011

Te rog eu , nu....

Nu ma face sa cred ca totul o sa se duca dracu . 
Nu vreau sa stiu asa ceva.
Prefer sa ma minti ,decat sa-mi zici adevarul legat de asta.
N-am dormit , si nici n-o sa mai dorm , din cauza a ce mi-ai zis.
Sau ce ai facut.
Esti lumea mea .
Totul pentru mine.
Nu voiam sa stiu ce mi-ai scris in mesaj.
Motiv?
Experiente neplacute cu persoane care au trecut prin aceeasi chestie.
Interiorul meu devine cenusa.
Incet.
Totul e rece.
Obisnuiam sa nu vreau protectia altora.
Dar nu acum.
Acum totul e ok , daca esti tu ok .
Norii de ce vin mai aproape de pamant ?
Am gresit .
Niciodata nu am stiut cum e sa simti chestiile pe care le simt eu acuma.
Te rog , nu..... pati nimic.
Uneori  nu ar trebui sa fie nimic zis.
Mereu am vrut sa gasesc pe cineva care sa nu plece de langa mine.
Cineva care sa imi zica ca e ok ca unele lucruri sa nu mearga bine.
Si acum ca am gasit , nu vreau sa pierd.
Sunt vremuri grele pentru visatori ca noi ... ca mine mai mult.