Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

luni, 1 august 2011

Voi mi-ati vazut visele?


Le-ati vazut pe undeva? 
Cel putin pe alea care se putea sa le transform in realitate...?
Mi le vreau inapoi . 
Mi-e dor de ele , doar astea erau cele care ma faceau sa mai am speranta, undeva in adancul pesimismului meu.
Asa sunt eu , pesimista de cand ma stiu , dar intotdeaua am avut cateva vise care ma faceau sa fiu mai optimista , macar putin .
Nu pot sa urasc pe nimeni pentru starea mea psihica , ma complac , ca sa zic asa , dar si incerc sa fac ceva ca sa nu mai fiu cum sunt . 
Taceti din gura ! Nu stiti nimic. Nimic am zis !!
Mi-ati luat visele ...
Le vreau inapoi.

Niciun comentariu: