Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

luni, 6 iunie 2011





De ce alegeti toti "Everything happens for a reason" ? Ce are "If you can dream it , you can do it ?"
Nu va inteleg , dar in fine.
Sunt chiar singura la care se aplica asta cu "If you dream it..."?  Totusi , exista oamenii astia ca mine , cei care cred in visele lor , si le considera ca fiind singurele optiuni din viata , cele pentru care merita sa mai si lupte . Ok , nu zic ca toate lucrurile au si un motiv pentru care se intampla , dar visele le pun mai sus. Le consider ca fiind singurele realitati posibile . Si imposibile. Visele sunt alea care iti aduc bucurie , fie ea si de moment . Cand incerci sa renunti iti spui singur "Nu! Nu !" Asta pentru ca merita cu adevarat sa lupti pentru visele tale .
Poti sa visezi orice , pana si sa ajungi presedinte , dar poti sa ai si visele tale simple , pentru altii , complicate pentru tine.
Prea multe despartiri traite personal , extrem de putine regasiri. Chestia asta doare ca dracu ! Si degeaba visez eu sa mai intalnesc anumite persoane , cand stiu prea bine ca nu am cum , decat daca mor si eu. Nu am de gand sa mor prea curand , indiferent cat de sinucigasa sunt eu de felul meu.
Merit si eu sa am visele mele.
Aprinde-ti visele si tu !




PS: care e mai buna din cele doua imagini pentru voi , astia care (sper) ma cititi?