Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

luni, 13 iunie 2011

azi nu.

Toate amintirile frumoase le am datorita tie . N-am nevoie de nimeni altcineva daca te am pe tine , imi ajunge.
Esti chiar totul pentru mine , si toti care ma cunosc stiu lucrul asta , indiferent daca suntem sau nu amici.
M-ai adus unde ai vrut ca sa ma ti acolo ? Posibil...
Intr-o zi tot o sa ma inchid intr-o camera , doar cu hartie , pixuri , si ceva care sa ma lase inconstienta la mine .
Poate asa o sa ma trezesc ca fiind alta persoana , poate chiar persoana la care tot visez eu sa fiu.
Poate o sa scriu inca una din chestiile triste pe care le scriu intotdeauna , sau inca un poem plin de clisee.Doar ma pricep la ele , si inca bine.
Am cunoscut si eu cativa "ingeri" in toata viata asta a mea. Marea majoritatea au fost genul de oameni care au intrat cu bocancii plini de noroi in viata mea , m-au invatat ceva , si dupa au plecat ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.
Dar am tinut la persoanele alea , mai mult ca la oricine si orice altceva.
Increderea mi-o dau usor oricui , tocmai pentru ca am impresia ca pot sa pun in cineva incredere , dar m-am pacalit singura si de data asta. Nu nu e vorba de tine.
Data viitoare nu o sa mai aiba rost sa iti dai hainele jos de pe tine , nu o sa ajungem pana acolo.
Vreau doar sa te uiti la mine si sa imi zici ce insemn pentru tine.
Fac la fel.

Un comentariu:

Irina Constantin spunea...

Nice blog :) (go to my blog if want)