Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

duminică, 19 iunie 2011

Asta sunt eu


Tot ce e  ,  e prea complicat pentru mine.
Am nevoie de vise ca sa pot sa continui.
Am nevoie de prieteni adevarati , si de iubire ca sa stiu ca totul o sa fie bine.
Am nevoie de lume care sa poata sa creada ca pot sa fac ceva , ca eu nu cred asa ceva.
Mi-am uitat sufletul in trupuri straine de mine .
M-am uitat pe vechea eu in doua persoane care au reusit sa ma schimbe .
Pentru mine , dragostea e singura solutie pentru orice.
Nu am planuri prea mari pentru viata. Imi ajunge sa duc o viata cat de simpla se poate , dar sa stiu ca sunt langa cel pe care il iubesc de un an incoace , din ce in ce mai mult.
N-am nevoie de nimeni sa inteleaga nimic , atata timp cat eu am inteles ce vreau sa zic.
Incep sa cred ca singurii prieteni adevarati pe care i-am avut au fost oamenii care acum sunt morti , dar care conteaza la fel de mult chiar si dupa atatia ani.
Sunt genul ala de om care o sa rada extrem de tare , chiar daca e liniste , din cauza a ceva ce s-a intamplat cu mult timp in urma.
Sunt genul ala de om care prima data cand cunoaste pe cineva e timid , dar dupa nu mai are nicio problema.
O sa ascult intotdeauna melodii care imi aduc aminte de cineva sau ceva , doar pentru a ma tortura singura cand ma simt rau.
Am cel putin o personalitate dubla , asta e si motivul pentru care niciodata nu stiu ce vreau sa fac sau sa zic in anumite momente , asa ca o dau in bara , pentru ca fac prima chestie care imi trece prin cap.
Sunt mai retrasa cu restul , dar cu prietenii pe care ii mai am , sunt cel mai peste tot om posibil :))
O singura persoana in viata mea a reusit sa ma faca sa raman fara aer atunci cand se uita la mine .
O singura persoana a reusit sa ma faca sa il pun mai presus de mine in orice.
O singura persoana m-a facut sa imi doresc sa raman cu el , pentru indiferent cat timp , de preferat mult.
O singura persoana m-a schimbat fara sa vrea macar , doar ca sa imi fie mie bine .
Sunt genul ala de persoana care o sa zica intotdeauna "Sunt bine . Nu , nu imi vine sa plang ." cand vrea sa zica de fapt "Nu sunt bine. Da , o sa plang , dar nu chiar acum." .
Sunt genul de persoana care intotdeauna o sa treaca peste ceva , dupa cine stie cati ani .
Incerc sa imi uit trecutul , si sa ma bucur de prezent.
Incerc sa imi uit amintirile , pentru ca nu-mi aduc decat remuscari si stari de depresie.
Incerc sa uit ce fel de persoana am fost , doar ca sa nu ma mai bata gandul sa redevin ce am fost.
Pot sa merg pe strada si sa cant cele mai retardate cantece , chiar si singura.
Sunt multe , dar mai ales depresiva si indragostita de un 1 an si ceva .

2 comentarii:

She is loved. spunea...

De acord cu tine!

ßlloиdιε ♥ spunea...

Esti perfect normala..!