Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

joi, 26 mai 2011

Azi dupa toate zilele astea .... 2




Lipsesc parti din copilarie  , persoane pe care orice copil le are aproape , experiente de moment si trairi intense.
Prea ,multe  greseli care s-au repetat de-a lungul timpului si care abia acum si-au aratat adevaratul efect.
Eu n-am primit nimic , am facut totul din ce aveam deja , sau din total nimic.
Nu am facut nimic accidental , totul a avut un motiv anume , pe care il stiam de dinainte de toate.
Ajutorul prietenilor adevarati m-au facut cine sunt acum.
Am momentele mele in care vreau sa redevin ce am fost acum mult timp , desi stiu ca nu e cea mai buna idee.
Am ce am datorita altora si nu cred ca o sa pot sa ii rasplatesc vreodata , sau sa le multumesc.
Vreau sa duc o viata de artist.
Sau de nebun , pentru ca ei au propria lor lume in  care nimeni nu are nimic de zis.

Niciun comentariu: