Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

miercuri, 29 iulie 2009

Mergand pe un vis



Am si eu visele mele , si unele chiar imi doresc sa devina realitate , iar altele stiu ca nu se vor adeveri niciodata.. Si pentru ca indraznesc sa visez si acum, nu mai am de gand sa ii las sa ma calce in picioare de fiecare data cand ma voi lupta pentru ele.

Pentru ca stiu ce vreau , si mai ales pentru ca vreau sa ajung undeva acolo sus . Sus unde sa nu ma poti atinge , nici cu vorbe si nici cu fapte.

Vreau sa pot sa ma uit acolo jos , la tine , si sa tip in gura mare :

- TI-AM ZIS EU CA VOI AJUNGE SUS !!!

De fapt , sa ma uit la voi jos.. Voi radeti de mine ca am visele mele , dar voi nici macar asta nu aveti . Nu aveti curajul sa va luptati pentru voi pentru ca e greu . E greu sa te ridici de jos pentru a mai fi aruncat inca o data , si tocmai de asta , preferati sa renuntati si sa va multumiti cu ce aveti , sperand insa la mai bine .

Eu nu vreau sa sper si atat . Eu vreau sa nu mai depind de nimeni altcineva decat de mine. Eu vreau sa pot sa ma uit in urma mea , si sa nu regret nimic din ce am facut , pentru ca se vede pentru ce m-am zbatut atata timp. Oricat de mult mi-ar luat , daca imi implinesc un vis macar , in toata viata asta , sunt impacata cu constiinta mea , pentru ca stiu ca nu m-am lasat si ca am luptat in continuare.

Tu razi de mine ca imi pun gandurile pe blog , dar tu nu ai asa ceva. De ce mai te obosesti sa citesti daca oricum nu va conta ? Eu , personal , nu am cu cine sa discut despre asta , si asta e motivul principal pentru care mi-am facut blogul . Si scriu ce vreau eu pe el , pentru ca aici , eu sunt singura lege , si singura bariera e imaginatia si viata mea.

Sunt ceea ce trebuie , nu am cum sa fiu ce vreau . Dar asa cum am mai zis , vreau sa pot sa imi indeplinesc visele , sau macar visul .

Un comentariu:

Dudu♥ spunea...

Vise...multi le au dar putini le realizeaza.