Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

sâmbătă, 25 iulie 2009

De aia ! [model: dudu ]


Pentru ca am parul cret dar mereu mi-l indrept si tu mereu ma certi . Pentru ca sunt singura la parinti si mi-e dor de fratele meu. Pentru ca stii cat de greu imi e sa uit pe cineva , mai ales cand acel cineva a fost important , si mai este.

Pentru ca nu mananc ciorba , dar mananc piure de cartofi facut de mana ta aia mica si albicioasa , dar plina de talent. Pentru ca stii ca vreau inghetata numai atunci cand sunt trista.Pentru ca mi-ai fost aproape atunci cand eram in pragul depresiei ...din nou.

Pentru ca mi-ai spus sa la ketamina mereu si tot la vorbele tale am ajuns. Pentru ca am conturi "fara numar" dar nu stau decat pe 2-3.Pentru ca pe hi5 am poze multe , dar care le vreau sterse , insa le tin ca amintiri ale unui copil tembel. Pentru ca nu am poze cu tine decat in calculator.Pentru ca te adoram pentru ceea ce erai tu !

Pentru ca m-am chinuit 3 ore sa fac o poza cu tine si n-am observat ca aparatul meu a facut poze in serii , in care tu aratai atat de copilaresc, pe cat de minunat.Pentru ca nu mai am aparatul :(.

Pentru ca mi-ai promis multe , si mi-ai dat si mai multe ..

Pentru ca ai stiut cum sa ma iei intotdeuna atunci cand plangeam si nu stiai ce am patit.

Pentru ca plang ori de fericirie ori de nervi , si pentru ca nu imi trece daca ma faci sa rad.

Pentru ca am talent la scris [cel putin aveam] si pentru ca ascult obsesiv "Consider me alive" si "Stay close don't go ".

Pentru ca mereu am geanat aia imeensa cu emily the strange pe care scrie "What's your poison?" si pentru ca am rupt tricoul ala cu sponge bob la gratar .


Pentru toate astea ma adori asa cum sunt..

Pentru ca ,vezi tu , e un discurs halucinant despre o prietenie terminata prea curand...

3 comentarii:

Scarlett Kirsch spunea...

si pentru ca semeni prea mult cu mine :O ... frumos blog >.<

Dudu♥ spunea...

Si pentru ca eu am un post aproape identic.

Unknown spunea...

mda..de la tine am ideea dudu
(: