Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

joi, 23 iulie 2009

Goodbye my almost lover







Si ma gandeam ca imi e dor de clipele cu tine.. ma gandeam ca sunt momente si lucruri pe care nu o sa le mai traiesc cu altcineva langa mine.. ma gandeam ca stii,,,inca imi esti drag.

Chiar daca ti-am spus ca te urasc , si tu mi-ai spus la fel , stii tu , e ciudat cum eu inca nu pot sa te uit ,pentru ca mi-e greu sa ma gandesc ca iar am inceput o zi in care tu nu mai imi esti aproape , o alta zi in care vocea ta se pierde si timbrul vocal se amesteca impreuna cu cateva cuvinte pierdute in timp si spatiu , o alta zi in care ochii tai verzi sunt atat de straini de mine , o alta zi in care atingerea ta imi lipseste enorm , o alta zi in care ma pierd in amintiri ce ma dor mai mult decat ti-ai putea imagina vreodata...


Mi-e greu , sincer.

De ce nu ma lasi in pace ? De ce nu iesi din mintea mea odata ? De ce nu pot sa te scot din inima mea ? De ce totul se invarte dupa atata timp , tot in jurul tau ? De ce nu pot sa iti dau drumul si sa trec mai departe? De ce imi faci asta....?


Stii ..imi lipsesti mai mult decat crezi , si nu stiu daca mai conteaza acum pentru tine , dar eu inca te iubesc..Si mai stii ceva? Mi-e greu sa vad ca tie iti e indiferent ca pe mine ma doare cat de sincer poti fi cu mine.


Si imi pare rau pentru ca a trecut atat de mult timp , iar blogul meu se transforma in singurul loc unde pot sa iti spun fara sa te aud cum plangi "Te iubesc idiotule !! dupa tot ce mi-ai facut !!"

dar desigur..e prea tarziu pentru asa ceva...

asa ca asta e ultimul post legat de tine..sper...

Un comentariu:

Dudu♥ spunea...

Nicioadata nu e prea tarziu. Si iti spun din experienta, distanta e cel mai bun remediu. Chiar daca tot te gandesti la el, e logic sa o faci. Dar cu cat esti mai departe de el cu atat mai bine. Si nu iti impune sa il uiti, nu vei reusi niciodata asa. Doar asteapta. Fa o lista cu toate calitatile lui, dar si cu toate defectele; ai grija sa nu omiti niciun defect. Chiar si daca isi roade unghiile e un lucru foarte rau:))[stii cati microbi sunt sub unghiile noastre?:))]... si asteapta, va aparea altcineva. Nu e primul nu-i asa? Eh nici ultimul nu e stai linistita... o sa vina altul, si altul si altul... nu poti decat sa astepti.
Succes:*