Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

marți, 11 august 2009

S-a terminat din nou

Hai sa ne gandim.. S-a terminat din nou pentru mine si tine ceea ce a fost intre noi , dar tu te-ai lasat prea purtat de val . Poate ca daca nu erau M. si A. nici nu reuseam sa stau de vorba cu tine , si poate ca nu mi-ar mai fi luat nimeni apararea in fata ta , a lui S. si restul care mai erati acolo.
Regret ca te-am facut sa te simti asa , dar stau si ma gandesc si eu , daca tu esti afectata pe bune de faptul ca ti-am zis :"Gata..eu nu mai ma joc ." sau te simti ranit numai in orgoliu , pentru ca am vazut ca mai mult tu erai ala care puneai punct cu o tipa... Nu stiu , pur si simplu , ma intreb.

Mi-ai reprosat ca pe mine nu ma afecteaza , dar tu nici macar nu ai habar ca eu am invatat sa ma ascund de ochii prea curiosi , nu stii ca pot foarte usor sa ma prefac ca ceva nu ma atinge sau nu ma doare , si nu ai cum sa stii ce e in inima mea , sau ce era aseara . si nici macar nu ma cunosti. Nu stii nimic legat de mine , absolut nimic.
Si poate ca tineai la mine , dar crede-am , ca daca nu sa se intample aseara , se intampla in alta seara , si poate ca tot la asta am fi ajuns. Sau nu .



Macar azi sunt mai fericita ca ieri…sau nu…nici nu mai stiu…De ce a trebuit sa apari acum? De ce nu acum 2 luni cand aveam nevoie de tine?De ce nu ai ramas atunci?Puteam fii fericiti…dar nu…Tu nu ma vrei asa cum trebuie…Poate ca nici eu nu trebuie sa te vreau asa cum nu te am si cum poate nu o sa te mai am…
Prea putine caramizi au stat la baza noastra de la inceput.Acum a ramas doar cimentul uscat care pocneste la fiecare discutie a noastra,ma urasti pentru ca nu sunt niciodata cand ma cauti si pentru ca te-am parasit acum prea mult timp, ma urasti pentru ca acum esti singur si trist!Ma urasti pentru ca nu am curaj si nu risc si eu o sa ma urasc pentru asta intr-o zi…Intr-o zi o sa ma intorc la tine macar pentru o noapte, intr-o zi o sa ma adori iar…
Te urasc pentru ca ma faci sa ma gandesc la tine si pentru ca ma urasti acum si nu vorbesti cu mine…Te urasc pentru ca esti singur si pentru ca poate tu ma meriti…Te urasc pentru ca esti ca mine!!!
Te urasc pentru ca nu ne sinconizam si de asta ma urasti si tu…Si te urasc pentru ca de ziua ta o sa-mi inchid telefonul ca sa nu ma suni!si te urasc pentru ca

…nu o sa suni!

Dar oricum , e cel mai bine sa inchei un post aiurea.
Imi pare rau , sincer... pentru tot.


P.S: anumite citate din acest post au fost luate de pe alt blog , si putin modificate ,dar nu imi amintesc de pe care blog , asa ca scuze daca nu pomenesc numele autoarei.

Un comentariu:

Dudu♥ spunea...

Tu i-ai zis..da el nu, batman-batman...asa-s baietii:-j