Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

luni, 31 august 2009

daca ti-as spune ca imi pare rau.....


Sunt momente , exact ca asta , in care ma simt ingrozitor pentru ce ti-am facut , si pentru ca m-am lasat purtata inutil de sentimente stupide si ma simt si mai rau pentru ca nu m-am gandit de 2 ori inainte sa apuc sa iti spun ceva .

Poate ...defapt , sigur ... ar fi fost mult mai bine sa vorbesc cu tine pur si simplu , si asa scapam amadoi de sentimente de tradare pentru ce s-a intamplat. Sau poate ca asta nu m-ar fi facut decat pe mine sa ma simt mai bine acum. Si poate ca acum eram inca impreuna .

Sunt nopti in care nu pot sa dorm si stau treaza si plang in tacere pentru ca nu m-am purtat asa cum vroiam.


Si nu pot sa imi scot din minte vocea ta calma care ma facea sa ma pierd , in timp ce in ochii tai puteam sa citesc durere. Nu pot uita ca te-am ranit , in ciuda atator cuvinte care m-au facut sa te iubesc . Nu pot uita simpla ta prezenta care ma facea sa ma simt bine ...

Da , ii ranesc intotdeauna pe cei pe care ii iubesc , si asta poate pentru ca nu sunt obisnuita ca oamenii sa tina la mine , sunt obisnuita cu dispretul lor si cuvintele lor mult prea taioase pentru mine. Dar tu nu erai asa.. tu erai tocmai invers..erai asa cum trebuia...erai mereu dispus sa ma saruti numai ca sa inteleg eu.. EU !! ...cat de mult ti la mine.

Am nevoie de tine , altfel golul din mine nu va mai fi umplut niciodata. Ma rupe durerea in doua si simt cum raman fara aer atunci cand imaginea ta imi vine in minte. Momentele stupide cand iti luam ochelarii pentru ca nu imi placeau , cand ne "bateam" , cand ne tachinam..ma fac sa ma sting sub presiunea unei dureri mult prea mare pentru mine . Ma sfasie din interior si simt ca trebuie sa ma tin de piept , altfel gaura din inima mea o sa ma devoreze.

Daca ti-as spune cat de rau imi pare....
M-ai primi inapoi?

2 comentarii:

Dudu♥ spunea...

Frumos...dar nu mai poti repara nimic. Nu poti retracta vorbele...cred ca timpul, si cuvintele odata spuse... sunt singurele lucruri care nu le mai putem schimba...

Cecilia. spunea...

"Sunt nopti in care nu pot sa dorm si stau treaza si plang in tacere pentru ca nu m-am purtat asa cum vroiam.

Si nu pot sa imi scot din minte vocea ta calma care ma facea sa ma pierd , in timp ce in ochii tai puteam sa citesc durere. Nu pot uita ca te-am ranit , in ciuda atator cuvinte care m-au facut sa te iubesc . Nu pot uita simpla ta prezenta care ma facea sa ma simt bine ...
Da , ii ranesc intotdeauna pe cei pe care ii iubesc..."




Doamne, cat de mult ma regasec in cuvinetele tale! :(