Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

joi, 30 aprilie 2009

Viitorul nu a promis niciodata nimic


Cu totii ne dorim sa ajungem "mari" , sa avem tot ce ne dorim si sa ne retragem pe la 40-50 maxim 60 de ani , ca de ...avem cu ce si sa ne bucuram de batranete.

Dar ce facem [majoritatea nu toti] pentru a ne implini acest vis ? Speram oare ca Sfantul Satelit sa ne ajuta cu puterea sa de OH MIGHTY ONE ~!~ sau ne spetim cu munca pentru a ajuge sus si sa avem ceea ce ne dorim mereu ?

Viitorul nu a promis absolut nimic pentru ca asa a fost , va fi , si este.

Pana mea ~!~

cica pe 12-21-2012 se va sfarsi lumea , si nu oricum ci prin foc.. Va dati seama ca moarte durereoasa? Dar nu-i nimic nu , ca doar ne aruncam in ghetarii topiti :))

Dar viitorul este incert , asta stiu sigur. Si mai stiu la fel de sigur ca numai puterea si forta proprie ne pot ajuta. Pentru ca , pana mea , suntem singurii care ne putem ajuta , lumea din jur fiind numai un rau necesar , de care suntem dependenti si atasati in acelasi timp.

Nu cred ca am vrut vreodata sa stium cum voi fi in viitor si poate ca asta si pentru ca am o imagine preconceputa.Poate ca e si faptul ca nu ma mai intereseaza atat de tare ce va fi maine pentru ca vreau sa ma bucur de ziua de azi .

Dar cred ca viitorul , nu-mi va aduce prea mari schimbari. Poate voi ramane aceasi tipa de acum , cu aceasi mentalitate si cu aceasi personalitate, si poate ca ma voi schimba numai fizic.

poate ca voi sta tot cu cana de 3in1 langa mine , cu un maldar de hartii si foi si schite pe birou , si tot rece va fi 3in1 ca iar m-am apucat de scris si am uitat sa-l mai beau.

Poate ca-mi vor placea tot betisoarele parfumate cu iasomie , vanilie sau trandafiri.

Viitorul nu vreau sa il vad pentru ca vreau sa ma bucur de ceea ce am acum.

3 comentarii:

Dudu♥ spunea...

Nu e bine sa ne bazam pe viitor pentru ca, asa cum ai spus si tu...e incert.

ana spunea...

da, 40 de ani. voi copiii retardati credeti ca la 4o de ani esti batran;))

a. inca ceva:|. "in pana ta" numai tu o sa dispari in 2012. noi ramanem:))

Unknown spunea...

ana ... in primul rand nu ai fost atenta la ce am scris.Legat de faza cu 40 de ani..Eu ma refeream ca la 40 de ani sunt oameni care vor pur si simplu sa se pensioneze daca mai citesti continuarea intelegi ca ma refeream la oamenii care dispun de un anumit statut social si au o oarecare situatie materiala.
(L)