Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

luni, 6 aprilie 2009

Leapsa [poti sa o iei]





1.SUNT narcisista si imi place

2.AŞ VREA un card de 2 G

3.PĂSTREZ martisoare din a 3-a cred si alte chestii de care sunt legata sentimental.Da ma..am lut intr-o punga [ghinda mica..ai dreptate]

4.MI-AŞ DORI sa am muult tupeu in mine.

5.NU-MI PLACE sa mi se zica ce sa fac sau cum sa fiu

.6.MĂ TEM DE oameni , fulgere , tunete , paienjeni si tigani [nu's rasista ~!~]

7.AUD orice sunet ,voce , care e in preajma mea indiferent de ce fac

8.ÎMI PARE RĂU ca am făcut greşelile alea

9.ÎMI PLACE sa mi se dea atentie

10.NU SUNT atasata deloc de mama

11.CÂNT pe strada [ady stie]

12.NICIODATĂ nu ma voi tunde cheala

13.RAR spun "NU~!~"

14.PLÂNG imediat.

15.NU SUNT încrezătoare în mine. Deloc.

16.NU ÎMI PLACE sa fiu mintita....si in Tulcea

17.SUNT CONFUZĂ la mate..chimie.

18.AM NEVOIE de o schimbare.

19.AR TREBUI sa ma schimb.

20.AŞ PUTEA sa nu ma schimb... dar nu o sa o fac

Un comentariu:

Dudu♥ spunea...

rte tare..o fur si eu:">