Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

joi, 2 aprilie 2009

Pentru ca eu contez si tu nu ...?

Pentru ca tin la tine si tu nu stii , asta nu inseamna ca tu nu contezi.
Pentru ca nu ti-am spus cat de mult insemni pentru mine , asta nu inseamna ca te urasc.
Pentru ca nu stii ce e in inima mea .
Pentru ca nu intelegi ca nu vreau sa te pierd ca prieten.
Pentru ca stii cat de mult imi place sa stam impreuna.
Pentru ca stiu ca tii la mine , mai mult decat trebuie ca sa te citez , si nu-ti spun cat de mult ma bucur ca aud asta de la tine.
Esti totul , desi nu intelegi asta , esti mult mai mult pentru mine decat ai putea sa iti imaginezi vreodata.
Contezi pentru mine , dar sa nu te astepti sa iti zic asta vreodata. Pentru ca sunt timida si mi-e frica de cuvintele ce pot sa raneasca.

Stii aproape totul despre mine ,,si in acelasi timp ma asculti in continuare , si ma si consolezi.
Viata mea , sperantele mele , visele mele , sunt legate de tine in mod indirect.
vorbind acuma cu tine pe mess [e pa trend maaa], nu pot sa iti zic ce vreau.
Dar citeste aici...si sper sa intelegi.

Niciun comentariu: