Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

sâmbătă, 18 aprilie 2009

Mori cu mine printre randuri


Fa-te una cu pasta pixului sau cerneala stiloului cu care am scris asta si contopeste-te cu imaginatia mea.
Apoi , transforma-te in litere , cifre , cuvinte , propozitii si fraze si pune-mi gandurile pe foaie.
Ordonat .
Ritmat.
Fa-te una cu lacrimile mele , zambetele , si sentimentele. Fii una cu mine.
Mori cu mine printre randurile unui caiet clandestin si anonim.Mori pentru soarta florilor si a culorilor ce putrezesc din ce in ce mai tare , incet-incet.
Arunca-te in prapastia gandurilor mele , amesteca-te cu ele si mai apoi , pierde-te pe tine insuti in mine.
Nu-ti voi zambi niciodata asa cum vrei tu.
Voi plange numai pentru soarta chibriturilor pe care le-am ars alaturi de tine.Tu vei plange cu mine, ca doar suntem unul singur.Iti voi atia viata in bucati si le voi arunca in mintea mea. Falsitatea zambetului meu te va ucide intr-o zi si atunci voi fi acolo ca sa te aduc la viata inca o data , la fel ca data trecuta .
Daca ai ceva te zis , te vei scufunda in gandurile mele si atunci poate asta te va ajuta sa-mi intelegi mintea bolnava , sa picepi mai bine ce vreau de la tine.
Dar daca eu sunt una cu tine si in fiecare zi mor mai mult in tine ?
Daca acum tu ma controlezi si asta ma face sa mor mai repede ?
Daca fac asta..pentru ca vrei tu...Daca asa e...
Vino sa murim amandoi printre randuri !!

Niciun comentariu: