Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

duminică, 29 martie 2009

Leapsa.

1. Principala mea trăsătură - narcisimul
2. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat - sinceritatea


3. Calitatea pe care o prefer la o femeie - ca nu e falsa

4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei - prietenia lor

5. Principalul meu defect - anxietatea

6. Îndeletnicirea mea preferată - scrisul

7. Fericirea pe care mi-o visez - sa traiesc langa cei pe care ii iubesc si sa nu mai fiu ranita

8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire - pierderea cuiva apropiat

9. Locul unde aş vrea să trăiesc - pe o strada aparent antica , la o casa micuta , nici prea mare , cu o piscina , si sa am 2 catei

10. Culoarea mea preferată - ahh...pun 2...roz si negru

11. Floarea care-mi place - crinul paianjen

12. Pasărea mea preferată - colibri

13. Prozatorii mei preferaţi - sunt multi. Ca sa dau un singur nume: Caragiale

14. Poeţii mei preferaţi - Arghezi, Eminescu, Shakespeare (ma refer la sonete),

15. Eroii mei preferaţi din literatură - majoritatea personajelor din “Cuore, inima de copil”

16. Eroinele mele preferate din literatură - Elisabeth din Richard al III-lea

17. Compozitorii mei preferaţi - Mozart, Ravel, clasicii in general. Pe langa astia nu prea mai poti pune alte nume,,dar sa zicem si Moga.pentru ca saracul se zbate acuma mai mult

18. Pictorii mei preferaţi - realistii si cei ce deseneaza chestii abstracte

19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală - Toma Caragiu

20. Ce urăsc cel mai mult - falsitatea si rautatea

21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din nastere - rabdarea

22. Cum aş vrea să mor - fara sa simt nimic :

23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă - cele ce nu sunt facute anume pentru a rani sau alte chestii de genul asta..sau fara intentie

24. Deviza mea - "Daca te arata cineva cu degetu' esti vedeta.Eh..MORI!"


le dau leapsa lui Arina si Boyslikegirls <3

Un comentariu:

Catuz spunea...

scuze scumpi, nu prea fac lepse lungi. sunt mai lenes de fel. xD