Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

sâmbătă, 23 ianuarie 2016

12:09

AS: m-am mutat, parţial. Sunt si aici.


"Mi-ai zis că orice s-ar întâmpla, o să mă alegi pe mine..."
"Dacă stai să te gândeşti, te aleg pe tine în fiecare zi. Indiferent dacă eşti acasă, sau la kilometrii depărtare. Aleg să stau cu tine, să împart momentele de magie cu tine, în timp ce mergem prin lume, şi călcăm pe toţi cei care ziceau că nu o să meargă."

Te-am ales pe tine fără absolut niciun motiv, poate din curiozitate. Dar, faci totul să pară real, şi e bine. Şi ştiu privirea aia, e aceeaşi care acum 5 ani mă făcea să zâmbesc ca o idioată 10-15 minute după ce treceam pe lângă tine. Să-mi vezi atacurile de panică, nesiguranţele, speranţele, lipsa de control, dificultatea de a lua decizii, în timp ce stau într-un colţ de cameră şi mă uit pe geam.

"Te las să fi furtuna care mă cuprinde, de fiecare dată. În fiecare zi."
"Te-aş alege la infinit. Din nou, şi din nou. Sunt un dezastru ambulant, nu ştiu când să tac din gură, sau ce să spun atunci când nu pot vorbi şi patul nu mai e cald. Sunt nesigură pe mine, în aceeaşi măsură în care mă îndoiesc de oamenii din jurul meu. Respiră pericolul şi demenţa în ceafa mea. Dar te vreau."

Muzica a început, tu dansai în silabe, iar eu mă pierdeam în lumina lunii şi felul în care se vedea pe pielea ta.

"O să vin după tine. Când o să auzi un clinchet de clopoţel, sau ce căcat e ăla de la gâtul unei pisici, să ştii că sunt aproape."


Asta e pentru toate momentele în care nu am ştiu ce să zic, sau ce decizie să iau.

Niciun comentariu: