Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

miercuri, 30 decembrie 2015

mai lasa-ma cinci minute
in care sa-mi dovedesti ca tot ce am crezut e gresit.
lasa-ma sa ma pierd intr-un parfum care nu e al tau
dar care e singurul care ma invaluie.
un parfum care ma pune capra intr-un bar aproape jegos
si ma saruta cu mai multa dorinta decat tine.
care dupa ma mangaie cu niste maini care te-ai astepta sa fie aspre
dar sunt la fel de fine ca pielea mea.
pentru ca de fiecare data cand ajung mai devreme acolo
ceva din mine se schimba.
ceva din mine uita de toata durerea si tristetea care zace in interior.
ceva din mine te uraste,
dar eu iti duc dorul.

pescarusii imi canta ca sa pot adormi.

Niciun comentariu: