Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

marți, 26 martie 2013

Undecided


 Uneori chiar simt nevoia sa stiu ca cineva imi apreciaza "munca".
Sa ii zicem asa.
Sincer,nu stiu ce as face daca nu as scrie.
Da, poate am multe calitati, asa cum am auzit, dar nu pot trage foloase de pe seama lor.
Sau, mai bine zis, nu stiu cum.
Cineva m-a intrebat mai demult de ce sunt atat de mandra de tot ce am pe corp.
Am zis simplu : Pentru ca asa, si asta sunt eu.
Fiecare operatie, semn, cicatrice, taietura, fiecare sunt eu.
Din diferite momente.
Pentru ca sunt o antiteza totala.
 


Niciun comentariu: