Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

miercuri, 10 septembrie 2008

S.T.O.P. I.T



hey ! n-am mai postat de ceva vreme asa ca am decis ca ar cam fi cazul sa o fac.

E o zi ciudata..a inceput prin apelul la trezire la ora 6 din partea mamei [mersi mama..esti o scuipa X( ] , p'orma analizele care vreau sa zic ca nu m-au afectat deloc :D , p'orma mersul acasa si apoi mersul pana in Kaufland ca i-a venit lu' mama o idee ca vrea negrese -_-' . What ever..ajunsa acolo am cautat ce imi trebuia si intr-un final ajung la raionul cu carti si reviste. Ma uit pe acolo nu stiu ce...vine o tipa langa mine si se uita ciudat , ma rog....dar mie imi cade privirea pe o carte , "Ingerii Adolescenti " mai excat. o vreau , chiar daca nu e pentru mine, cine poate sa imi interzica sa o citesc? excat...nimeni. Asa ca o deschid si citesc putin . Imi place. Decid ca peste cateva ore sa vin sa o iau. Si acum astept sa vina mama ca sa pot sa ii las cheia si sa ies afara.

Ma gandesc.....iau pauza in scris si ma gandesc. De ce? cand ? cine?cum ? unde??...nimic.

Multe intrebari fara raspuns si multe raspunsuri fara intrebari..dar poate ca doar aberez din nou. Sau poate ca visez si eu de fapt nici nu scriu ci doar imi apar in fata gandurile puse pe monitor.

De ce totul apre o minciuna ? de ce nimic din ce e in jur nu pare real si totul se muta intr-o umbra de nestiinta si ezitare?

Obisnuiam sa fiu propria mea protectie dar nu si acum , pentru ca a mea cale si-a pierdut rostul de mult timp... totul din noaptea aia pe care nu o voi uita niciodata orice s-ar intampla.

Poate sa mor si atunci sa fiu impreuna cu tine iar...dar mai e pana atunci..sau poate nu?
Mi-as dori......multe...dar in special sa pot sa ating ceea ce ramane departe de mine mereu , sa pot sa.....zbor.


NU sunt o regina a frumusetii [ ba din contra] dar mai bine asa ...decat o proasta care asculta manele toata ziua si isi cumpara frumusetea de la nu stiu ce mare firma ..what ever !!!!
cred ca o sa conteze odata si-odata mai mult capul decat corpul ..ma rog..aberez acum.

Deja ma gandesc prea departe...cum e sa zbori oare ?

Cred ca...nu stiu..as vrea sa aflu , dar cum ? mi-e frica....
Dar nu de altceva decat ca...aripile mi-ar putea fi frante...si asta cred ca m-ar durea prea tare..
Vreau totusi sa pot sa ma ridic de la pamant , sa ma simt ca un inger, desi poate pe multi i-am ranit ...INVOLUNTAR !!!...i can't jurt not even a fly , not to mention a human person, maybe a friend too.
Oricum...a venit mama .. ma duc sa-mi iau cartea XD.
Anemone

Niciun comentariu: