Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

sâmbătă, 13 septembrie 2008

cum vad frumusetea...

am fost intrebata.. cum vad eu frumusetea?
cum am raspuns a fost ceva spontan , si am zis tot ce am considerat a fi adevarat in conceptia frumusetii pentru mine . frumustea o vad numai in prietenii mei ..cei adevarati nu cei pe care ii numesc "cunostinte"




izzy ..penru ca e cea mai incantatoare buna si intelegatoare persoana pe care o stiu si o apreciez enorm si o stie prea-bine











andreea pentru ca o stiu de cand sunt mica











andy , pentru ca e acolo pentru oricine










Yu pentru ca asa e el..












oneaga , penru ca e cel mai penal copil pe care il stiu :))




deci nu stiu...nu vad frumusetea numai in exterior , ma uit si in interiorul cuiva , pentru ca de cele mai multe ori , aparentele inseala amarnic si totusi , iti pot lasa urme adanci in suflet pentru ca ai crezut intr-o minciuna de care stiai tot timpul , dar pe care ai vrut sa o negi [ ca si cum asta ar schimba ceva... -__-']

poate peste 20 de ani nu o sa mai ii cunosc pe toti si nu o sa mai stau cu ei , dar ii voi tine minte pentru ca ... asa vreau eu !

Poate ca peste zeci de ani vom fi niste grasi cu riduri si cu 3 dinti in gura , dar vom fi prieteni , sau poate ne vom certa pentru un nimic si ne vom desparti drumurile astfel.

Dar nu vreau [macar o data] sa gandesc in negru , pentru ca vreau sa raman aproape de ei , epnru ca vreau ca atunci cand voi avea 80 de ani sa am cu cine sa stau in cur si sa barfesc [pentru ca asa fac toate babele anchilozate ].



si ca sa nu uit,...



cea mai importanta persoana sa zicem ca am pastrat-o pentru final , si poate ca asa e , dar imi convine . Kaori e singura care a putut sa ma inteleaga atunci cand toti se intrabau ce zic , era singura care ma ajuta fara sa am nevoie , sau fara sa ii zic , era singura care m-a acceptat asa cum sunt fara sa ii pese de ce zic altii .


nu vreau sa pun alta poza cu ea . Asta mi se pare mie ca ii reflecta personalitatea indeajuns de bine.. Ea era unica pentru lumea asta si e pacat ca s-a terminat..Ea era ingerul meu si mereu o sa fie..indiferent de cat timp va trece...indiferent de greutatile pe care le voi infrunta ..indiferent...de tot !!!
si pana la urma...de ce cautam frumusetea numai in exterior ? de ce ???
pentru ca vrem sa primim morfina dulce a unei minciuni ? pentru ca vrem sa ne indragostim de o imagine ? pentru ca...Ne mintim singuri si ne place.
P.U.N.C.T ~!!~
Anemone

Niciun comentariu: