Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

miercuri, 1 octombrie 2008

a fost odata ....dar nu mai e...

Deci..totul trece mult prea repede si atunci cand il pierzi pe cel la care tii , realizezi ca l-ai iubit mai mult decat pe tine , insa e mult prea tarziu ca sa mai poti face ceva.
DA ma... DA ! te iubesc...inca o mai fac..desi a trecut ceva de cand nu mai o faci tu.
Si ce daca? e ca imi raman niste amintiri din lunile astea? E singurul lucru pe care nu poti sa mi-l iei de langa mine...Si poate si unicul lucru ce imi va ramane ca sa imi hranesc dorinta de reintoarcere.
A fost odata o iubire adolescentina ,,, o frumoasa poveste intre 2 emoizi...dar ca orice poveste se si termina. de obicei numai pentru unul dintre ei. Acela esti TU , pentru ca eu nu pot sa uit , poate pentru ca mi-a pasat mult mai mult decat tie , sau pentru ca tot ce ziceai pentru mine era adevarat si nediscutabil. Poate ramanem prieteni , sau poate nu ...insa deocamdata inca mai te iubesc..Si sincer..nu-mi pasa daca tu nu o mai faci pentru ca nu imi garanteaza nimeni ca tu ai facut-o vreodata.
Insa vreau sa cred ca nu am pierdut timp si sentimente in zadar si ca voi ramane cu ceva frumos totusi...Sau ca voi trai in continuare cu ceva ce ma va macina in interior fara ca tu sa stii si fara ca sa iti pese...cat de putin.
Sau poate ca iti va pasa insa nu va mai conta atunci..sau poate ca o faci si acum , dar nu o arati , sau nu vrei.
Aberez acum..normal ca nu iti pasa =))
Si daca citesti si imi zici ca nu am dreptate..da-mi 2 motive ca sa te cred , pentru ca acum sincer..nu cred nici macar in existenta iubirii , fericirii sau visului implinit.
Vreau iar sa zbor departe de durerea pamanteasca..
insa tu , fara sa stii , ma ti langa tine , in prezenta durerii si lovita de indiferenta .


Da..inca te iubesc...





Anemone

Niciun comentariu: