Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

marți, 9 aprilie 2013



Cauza aceste rani este....durerea.
De ce toate visele mele par a se zvarcoli in timp?
In amintirile care in curand o sa dispara nu sunt stele.
Iar aceasta liniste intrebatoare are sensul bolii/
Si eu nu vreau sa devin confuza din cauza unor cuvinte.
Mi-ai dat o minciuna.

Mi-am scris in piele tot trecutul.

In sfarsit ne reintalnim... dulcea mea boala.

Promisiunea unor cuvinte eterne este....?
De ce imi primesti corpul de data asta? Si de ce scormonesti in intuneric?

De ce mi se pare ca rupi o harta a viitorului?

Ce vrei sa imi oferi, pentru ca stiu ca lipseste ceva.

Inca mai traiesc intr-o lume pe care ochii mei o vad.
Pot sa mai rad? Pentru ca ceva tocmai s-ar scurs printre degetele mele.
Exista ceva mai dureros decat sa traiesti?
Tu...cel pierdut in ziua de maine: Fi fericit !

Niciun comentariu: