Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

vineri, 27 ianuarie 2012

n-am titlu



Te-am privit o noapte intreaga , in timp ce simteam cum ma mananca vina pentru ca nu puteam sa iti explic ce insemni.
Imi respiri in mana . Eu iti aduc furtuna.
Prea nu sunt eu.
Tu ti-ai pus sufletul in mijloc.
Esti frumos asa cum nu e , si cum nu a fost nimeni.
O sa fi mereu eroul meu , chiar daca ti-ai pierdut mintile , sau de cate ori o sa o dai in bara.
Port zambetul de la tine .
Tu imi esti lumina .
Am crescut impreuna , si ne-am invatat unul pe altu multe lucruri.
Nu am nevoie de nimic si nimeni altcineva atata timp cat tu ma ti in brate si ma minti ca totul o sa fie ok.
Ma uitam la telefonul care statea pe birou fara sa lumineze , sau sa faca ceva , in speranta ca o sa sune si pe mine cineva doar ca sa ma intrebe ce mai fac , dar nu s-a intamplat niciodata.
As putea sa ma folosesc de o dorinta chiar si acum...
E atat de frig afara ....
Nu vad niciun fel prin care as putea sa insemn ceva pentru tine .
Salveaza-ma si spune-mi cum schimbi lucruri.
Fa-ma sa cred ca sunt ok.
Stelele inca arata la fel.
Caldura inca nu se simte.
Nici nu ai idee cat de multe vreau sa spun dar nu stiu cum .
Ma invelesc cu zambetul tau...
Stii si tu cum e ..
Dragostea te face sa zambesti atunci cand esti obosit.


Niciun comentariu: