Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

duminică, 25 decembrie 2011

Craciunu' vostru .......... !!!!!


Sa va luati Craciunul asta al dracu de fericit si toate chestiile pufoase si roz si sa plecati cu ele !
Am cerut un singur lucru anul asta : sa fie ca anul trecut.
Craciunul oricum nu mai are acelasi farmec ca atunci cand eram mica si gaseam ceva de la ai mei sub brad , mai ales pentru ca eu imi pun acum cadoul sub brad , chiar daca le multumesc alor mei , nu mai are farmec ca e soare , nu zapada , ca am o stare de totala repulsie fata de toti si toate .
Deci , dragi prieteni care va bucurati de aceasta zi : bucurati-va si pentru mine .


Niciun comentariu: