Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

marți, 19 aprilie 2011

Fetele fac baietii sa planga

Cantecul de leagan al rujului de pe buzele atator fete .
De cand fac fetele baietii sa planga ?
De cand e asa ?
De cand nu mai conteaza atat de mult sentimentele si conteaza ce masina conduce?
De cand banii sunt mai sus decat prieteniile ?
Chestia asta nu mai are farmec?
O data iti spun ca nu e ok.
A doua oara ma intrebi ce am cu tine.
A treia oara iti dai seama ce ziceam eu inainte si esti de acord.
Momente blocate in minte , de cand eram doar un copil , si nu stiam cu ce se mananca viata asta.
Norii mi-au sters pacatele , nu Dumnezeii tai ,vostrii , falsi !
Unde mi-e rasaritul ?!
Voi cei care mi l-ati furat , il vreau inapoi !

Niciun comentariu: