Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

sâmbătă, 19 februarie 2011

"Te vreau!" si "Ma ai!"



Tu mai stii pentru ce merita sa lupti ? Stii sigur pentru ce se merita sa mori ?
Momente de sinceritate absoluta ...
Jumatate din inima mea nu mai bate ca nu te am langa mine.
Cand ti-am facut ala cu lapte , miere si scortisoara , nu a avut acelasi gust ca ala pe care l-ai facut tu . Mai ti minte? Stii de ce ? Am pus iubire in cana.
M-am ranit de multe ori pentru ca te-am ranit pe tine.
Am uneori un ego care poate sa imi tina de orice , dar crede-ma , de iubire nu tine . Pentru asta am nevoie de tine.
Ideea care e , tu niciodata nu o sa fi singur. Chiar daca era sa plec , crede-ma ca se intampla ca in visul tau. Ma intorceam cu bagajele facute dupa 2 ore , te taram la baie , dar ne spalam amandoi pe maini , nu numai tu , si ramaneam la tine.
Nu vreau sa se termine . Daca plec ,ma intorc.Daca plecai...veneam dupa tine . Nu stiu cum , dar te gaseam eu cumva. Nici nu am idee ce puteam  face daca nu te gaseam. Deja mi-e frica pentru ca ai zis ca o sa imi lasi un bilet cu unde sa te gasesc si ca o sa stai acolo pentru 4 zile dupa care pleci... De ce 4 ZILE ?!?!?! De ce nu mai mult timp ? Te-ai gandit ca poate nu am cum sa ajung in 4 zile?
Ma vrei ? Ma ai !!! Si atunci cand nu o sa ma mai vrei o sa ma ai.


Un comentariu:

Cecilia. spunea...

Mi-a fost dor de tine... Nu te-am mai citi de mult. De fapt nu am mai citit pe nimeni. Dar o sa revin la asta pentru ca imi e dor de voi. Am pierdut multe, din cate vad. O sa te "citesc" de unde am ramas. >:D<

Ai grija de tine. :)