Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

sâmbătă, 23 ianuarie 2010

AU !!



o zi perfecta ^^,plina de :
ce ai in buza? pirs
da-l jos
NU !
da-ti pirsu jos
raule
mergem la Ana
mergem la Seth
"ba eu am zis 10 minute si tie iti ia o juma d ora?!?!??!?ce sunt eu,bou?"
ARICIOOOI!!!
AU!nu mai vreau pirs... >_>
wtf?
da ma si eram noi sparti si zice asta "ba,bunica-ta" si-am dat cu capu' de masa de pe veranda ca eram sub ea si fumam.
in vacanta tragem ceva?
te iubesc
si eu te iubesc
Nu mai vreau pirs
da ma si m'am dus "vruuuuum" ma duc in banca si "pftiiiuuu" 7 :
si a cazut mama pe jos maa!!
da ma, avea pirsu' in buza

botoaso
hai pune botu'!!
mi-a luat mama tigarile tale..si i-am zis ca e proasta ca sunt a lu' Anne








si multe altele...^^
PS: te iubesc<3



PPS: ador melodia
http://www.youtube.com/watch?v=gFDCHdKbKBY&feature=quicklist

Un comentariu:

Catwalk Queen Official spunea...

drăguţ..puţin non-sens dar îmi place :D foarte dezordonat.haha:D