Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

duminică, 24 mai 2009

leapsa..:D catre voi


Stii tu care este...
Ziua cea mai frumoasa? -cand am cu cine sa stau care sa ma si asculte.
Cel mai mare obstacol? -eu :..serios...
Cea mai mare greseala? -impulsivitatea de care dau dovada..zic prea repde..gandesc putin atunci cand trenbuie sa ma gandesc mult
Radacina tuturor relelor? -nehotararea.
Distractia cea mai placuta? -cu prietenii.
Cea mai mare infrangere? -uitarea.
Cei mai buni profesori? -viata
Prima necesitate? -speranta.
Ceea ce te face cel mai fericit? -zambetul si rasul LUI.
Cel mai mare mister? -sufletul omului si omul in sine
Persoana cea mai periculoasa? -eu..tu.
Cel mai rau sentiment? -singuratatea
Cel mai bun cadou? -dragostea.
Lucrul cel mai de valoare? -prietenia adevarata.
Calea cea mai rapida? -visarea.
Sentimentul cel mai placut? -impacarea.
O protectie efectiva? -nepasarea.
Cel mai bun remediu? -iertarea.
Forta cea mai puternica? -amintirea.
Persoanele cele mai necesare? - el..voi..tu..parintii nu ...motivele mele
Lucrul cel mai placut dintre toate? -zambetul cuiva drag...recunostinta celor pe care nu-i cunosc.mai departe catre dudu , helene si VOI TOTI

Un comentariu:

Helene. spunea...

am facut leapsaaa :D