Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

marți, 26 mai 2009

Shine on , diamond eyes !


O lupta pentru nimic , si nimic mai mult decat dragoste.Dupa asta tanjim si asta ne dorim tot timpul de la persoane care poate nici nu ne merita , dar de care suntem noi atrasi , asa cum se stie , "ii adoram pe cei ce ne ignora ,si ii ignoram pe cei ce ne adora".
De ce ? Nu se stie , dar se stie un lucru..asa a fost mereu . Si poate ca asa o sa ramana.
O fata ca un inger , un frate care nu mai are nimic de pierdut..ei mi-au zis povestea lor . Vreau sa spun ca am ramas masca si nimic mai mult..
Povestea lor e tragica ! Si totusi ei au reusit , acum mult timp -pe cand se intampla sa imi povesteasca, sa treaca peste tot , indiferent de cat de greu era sau cat de multe aveau de depasit.Ei mi-au aratat ca viata merita traita pentru ca mai mult de una nu o sa ai niciodata..
Si totusi ..povestea lor era legata tot de dragoste , culmea. Sau nu. Incep sa nu mai cred in coincidente de cand te-am cunoscut pe tine [A.M.]
Omul , ca fiinta , e rece , e cald , e inteligent , amuzant , tupeist , alturist , mogul , meltean , "manelist" , "roacar" , si toate alea...dar in adanc suntem toti la fel . Nu are nimeni 4 maini 5 picioare si 7 capete. Nu. Macar aspectul este la fel..exterior. Cel interior crede-ma , conteaza atat de putin acum , in zilele noastre , incat nici nu ti-ar veni sa crezi!
Dar merita mereu sa te ridici de acolo de jos de unde te pun altii si sa ajungi inaintea lor, sa le arati ca " SI TU MERITI!!!"
Eu , de exemplu [narcisismul :)) ] , o sa fiu muuult mai egoista. Si asta pentru ca multi ani m-am lasat calcata in picioare de cei la care tin , si sincera sa fiu , m-am cam saturat sa se apeleze la mine numai atunci cand ceilalti nu sunt prezenti. O sa fiu mai egosita pentru ca merit , si pentru ca niciodata nu m-am gandit la mine ,atunci cand i-am ajutat pe altii in toate problemele lor , oricat de grele , complicate , imposibile , stupide , jenante ar fi ele. O sa fiu mai egoista pentru ca mi-a fost rupta inima de prea multe ori de aceleasi persoane , care au primit nu a 2-a sansa de la mine , ci poate a 20-a... O sa fiu mai egoista pentru ca ...pana mea.. Asa cred eu !!!Pentru ca asa mi-a zis Yu...
"-Stii ca te ador nu ?
-Stii ca suntem BFF nu?
-Da yu..da stiu..
-Atunci de ce pui intrebari idioate?
-Pentru ca tin la tine ca la un frate..si pentru ca V.R.E.A.U :P ^^
-Nebuno...sa nu ma uiti ok?
-De ce?
-asa.. sa nu o faci ok..
-ok..
-Ane..
-Da yu..
-Esti prietena mea ..sor' mea pentru totdeauna?
-Normal... :
-Si daca totusi patesc ceva..
-NU PATESTI!!!
-prin absurd..
-nu..tot sor'ta sunt...pana mea..ne stim de atat timp..dracu!:)
-Mersi ane..
-Yu...de ce esti fratemiu?
-Ca sa ma pui intrebari idioate..Taci si uita-te la film..
-Ok..
-Stii ce ?
-Ce?
-e timpul sa te trezesti si sa stralucesti! DA! sa stralucesti asa cum nu stii nici tu ca poti sa o faci ,asa cum meriti!
- O_O a?
-E timpul sa te trezesti ochi de diamant..e timpul tau...alea 15 minute de glorie..Bucura-te de ele !"

Un comentariu:

ana spunea...

parerea mea sincera? esti aberanta:). pe bune. e ciudat cum oamenii care sunt total pe langa cred ca au talent. dar poate sunt rautacioasa. am un ghimpe impotriva emo-kid.