Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

miercuri, 21 aprilie 2010

Am revenit



Am avut o perioada mai dificila , si am si acum , dar dupa vreo luna si ceva de stat in delirare si spital ,casa , si multe altele , o sa incerc sa mai si scriu , mai ales dupa ce tata o sa plece de acasa.
note to self: nici nu iti imaginezi cat ma bucur ca o sa scap de cel care ma iubeste doar teoretic , dar practic , ma uraste si face orice ca eu sa ii seman ,cand e destul de clar ca nu o sa fie asa niciodata.
Revenim...
O sa scriu in postul urmator ceva mai interesant , dar acum de-abia m-am trezit si mi se inchid ochii.
Vreau cafea...Nu stiu inca daca am voie ...... >_<
Ce sa zic... sper ca sunteti ok , si ca voi va bucurati de ce vreti sau de ce aveti deja .
Cum va mai merge?
Aveti grija de voi.. :*

2 comentarii:

Cecilia. spunea...

hey, mi-era dor de tine!
ce-ai patit? sper ca esti bine!
te asteptam sa revii in forta, sanatoasa si plina de viata si sa ne mai incanti cu scrierile tale!

te imbratisez! >:D<

Dudu♥ spunea...

si tu ai grijaaa >:D<