Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

luni, 1 februarie 2010

urat...foarte urat !



Barbatii -nu toti ,marea majoritate- sunt dezgustatori si oribili !
Se ascund in spatele frumusetii care te fac sa uiti de tine si sa ii crezi indiferent ce ti-ar spune , chiar daca totul e numai ca si-o puna cu tine , ii crezi si si cea mai mare incredere in vorbele lor , pentru simplul fapt ca iti par tie niste oameni care "merita".

Sunt dezgustatori pentru ca se joaca cu sentimentele tuturor , pentru ca nu recunosc ce e aia iubire si nici nu isi marturisesc temerile , sentimentele , placerile , fricile , doar pentru ca ceilalti din grup sa nu il numeasca fricos sau libidinos sau mai stiu eu cum...

Si noi ... ii iubim , avem grija de ei si de ceea ce simt ei , ne injosim pentru ei cum nu credeam ca e uman posibil , toate astea doar pentru ca vrem sa le demonstram ca ii iubim ?!

Si stiu cat de mult se injoseste o femeie pentru ca am un exemplu viu langa mine in fiecare zi ! Si nu suport lucrul asta , tocmai pentru felul in care e tratata de omul cu care si-a unit destinele acum mult timp , in speranta de a gasi ceva bun. Poate ea crede ca a gasit ceva bun , dar eu care privesc din afara , stiu bine ca nu e asa cum ea crede . Sufera mult , plange ,se consuma si mai ales se pierde in vise pentru un barbat care nu ii ararta ca tine la ea.

Stiu ,,,poate nu tine.

Dar poate ...nu stiu . Nu mai suport nici eu , pentru ca in ultimul timp nu mai e atat de usor de suportat , pentru ca si eu am limitele mele , si nu cred ca mai ia mult timp si o sa cedez de tot.

Si poate va omor pe amandoi ,barem stiu sigur ca am incalcat 10 din 10 porunci.

2 comentarii:

Dudu♥ spunea...

E aiurea... in ce spui tu numai femeia e de vina. Sunt femei carora le place. care sunt inselate pe fata, care sunt maltratate si indura...pentru ca sunt proaste/din iubire/pentru copii.

Anonim spunea...

Dintr-un anumit punct de vedere ai dreptate, insa genul asta de femei isi merita soarta. Pe bune. chiar si-o merita. E alegerea lor si suporta consecintele.
Daca e sa fim obiectivi, hai sa recunoastem ca femeile sunt mult, mult mai rele decat barbatii. Daca si-a pus ea in cap sa il calce in picioare, pai o va face. Si il va umili de ajunge saracu persona non grata :D.
Daca am renunta si unii si altii la orgolii si asa zise principii prostesti poate viata ar avea si alte nuante in afara de gri :)