Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

joi, 25 iunie 2009

Lui Alex Mov

De fiecare data a fost ceva mai important decat ce ziceam eu ,nu ? Da..poate ca da.
Dar de fiecare data ma gandeam la tine..numai la tine , si asta numai pentru ca vroiam sa iti fie TIE bine , nu mie.

Arh !!!
Doar cateva sperante m-au facut sa cred in tine si acuma nu ma mai regasesc in nimic din ce ziceam amandoi plangand in 182 in drum spre gara. M-ai abandonat si m-ai lasat singura pe lume doar ca sa iti simt lipsa???? Crede-ma , ca nu-mi pasa.. Te vreau inapoi la mine , inapoi in bratele mele si sa ma lasi sa plang iar pe umarul tau , ca atunci cand iti spun "Iarta-ma" sa imi spui "Nu e vina ta !! NU E VINA TA!!" chiar daca..e vina mea.



Nu stiu cum sa exprim ceea ce simt pentru tine , dar crede- ma ca "Te iubesc" sunt 2 cuvinte mult prea mici..
Iarta-ma pentru tot ce ti-am gresit..Si stiu ca cel putin in momentele in care erai cu ochii inlacrimati si cautai adapost la mine in brate , si chiar si atunci cand nu vroiai sa stiu ca plangi , macar atunci erai sincer , tot ce ziceai credeam fara sa mai ma gandesc. Acuma , vezi tu ,,, e complicat. Chiar e.
Avem 3 luni.. :)
Stii tu ... eu tin la tine mai mult decat la mine , si vreau sa zic ca mi-am facut probleme foarte mari in ziua aia , ultima data cand am venit in Bucuresti. Nici macar nu ai idee ce a urmat..
Si stii ce ..cand eram cu tine eram chiar fericita. Ca sa nu mai zic ca esti singurul baiat caruia am putut sa ii zic "Te iubesc" si sa vorbesc foarte serios , sa simt ceea ce zic si mai ales sa stiu ca si tu urmeaza sa imi zici acelasi lucru , la fel de sincer. Sau nu.. poate ca doar eu eram sincera , desi nu cred , pentru ca si tu si eu am avut multe de explicat dupa toata chestia asta. Dar sincer ,,, trebuie sa iti multumesc inainte de a fi cazul sa te critic.
Sa iti multumesc pentru ca mi-ai oferit ceea ce cred ca nimeni..NIMENI...nu mai imi poate oferi si mai ales pentru ca m-ai facut sa ma simt cea mai importanta persoana in viata , pentru ca "nici macar la mama ta nu ti cat ti la mine".
Nu stiu..

Vezi tu.. nu e chiar asa de simplu pe cat pare sa iubesti pe cineva.. E chiar complicat.

Un comentariu:

Dudu♥ spunea...

Frumos spus... e chiar complicat.